NEW YEAR GREETING CARD DESIGN

Many Asian countries are busy preparing for the Lunar New Year in 2017 that the zodiac is rooster. The organizations and companies in these countries often offer New Year greeting cards for their partners, their clients.
Greeting cards not only to thank and congratulate the holidays but also is a branding tool contains messages and corporate's culture. Thereby strengthening and developing the company's image in the perception of partners and customers, making them trust and get on with the business.

Nhiều quốc gia châu Á đang tất bật chuẩn bị cho dịp Tết Âm Lịch 2017 với can chi là Đinh Dậu. Các tổ chức, công ty hoạt động kinh doanh ở những quốc gia này cũng thường tặng thiệp chúc mừng cho đối tác, khách hàng của họ.
Thiệp không chỉ gửi lời tri ân và chúc mừng lễ Tết mà còn là công cụ quảng bá thương hiệu chứa đựng thông điệp và văn hóa của doanh nghiệp. Qua đó củng cố và làm phát triển hình ảnh của công ty trong nhận thức của đối tác và khách hàng, khiến họ đặt lòng tin và gắn bó hơn với doanh nghiệp.







GREY ANTS DESIGN - freelance group
377/27D Cach Mang Thang 8 Street, District 10, HCM City, Vietnam
Email: greyants.design@gmail.com
Skype: greyants.design
Blog: http://greyantsdesign.blogspot.com/

Nhận xét